mardi 9 février 2010

Premiers jours à la maison

Sortie de la maternité, youpi, je découvre ma maison et peut faire mes activités favorites



Regarder le monde qui m'entoure


les doigts de pied en éventail!!

Ballades dans les bras rassurants de papa


Manger++++ au titi de maman!



Et dormir, sur maman j'adore, j'y passe des heures!!


Spéciale dédicace aux copains de zik de papa!!

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Wow! Finally I got a webpage from where I can actually get useful facts regarding my study and knowledge.


My webpage buy cheap twitter followers
Also see my website :: buy followers on twitter

Anonyme a dit…

Hello, Neat post. There is an issue along with your website in internet explorer, would check this?
IE nonetheless is the market leader and a huge element of folks will pass over your
great writing because of this problem.

Here is my homepage bathroom remodeling